Pientä uudistusta blogini ulkoasuun

Mä kaipasin vähän jotakin vaihtelua,joten päätin hitusen verran uudistaa blogini ulkoasua ja teemaa. Blogia perustaessani ajattelin,että ihan sama se on,että minkä näköinen tämä on,kun tuskinpa se ketään kiinnostaa vaan kävipä niin,että itseäni se kyllä alkoi kiinnostamaan. Vanha näkymä oli kaikessa yksinkertaisuudessaan ihan ok,mutta aloin kaivata hitusen jotakin erilaista ja omaan silmään mielekkäämpää muutosta. Kaipailin vähän oman värimaailmani sävyjä ja nyt niitä on. Pienen tutkailun jälkeen päädyin tällaiseen näkymään ja pääasiahan on se,että itse tykkään. Musta on kiva,että tällaisella ilmaisohjelmalla voi saada luotua ihan kivan näköisen blogin,vaikka mahdollisuudet ovatkin rajalliset. Mä en rahaa tällaiseen hommaan laittaisi,kun ihan vaan kerta niitä näitä tänne kirjoittelen ja mun blogini ei tule koskaan saamaan niin paljon näkyvyyttä,että tähän kannattaisi määränsä enempää edes panostaakkaan. Olen hieman yllätynyt siitä,että jonkin verran on porukka kuitenkin eksynyt lueskelemaan mun juttusiani ja iso kiitos siitä!

Mulla ei ollut blogia perustaessani oikein mitään ajatusta siitä,että mistä mä voisin kirjoitella. Ei siis ollut mitään tiettyä aihetta,josta kirjoittaa,eikä sellaista ole vielä tässä pienessä ajassa toistaiseksi muodostunutkaan. Tämä on siis sisällöltään tällainen sillisalaatti elämys niin kauan,kunnes toisin todistetaan ja se on itselleni ihan ok. Teen tätä hommaa omalla ajallani ja omalla tyylilläni,eikä mulla ole mitään turhia odotuksia. Pessimistihän ei pety.

Muistan kuinka se hankalin osuus oli keksiä blogille nimi. Se hankaluus oli juurikin siinä,kun ei ollut tiedossa sitä sisältöä mistä alkaa kirjoittaa. Olisihan se ollut melko helppo keksiä nimi jos kirjoittelisi pääasiassa vain  esimerkiksi ruokareseptejä,puutarhajuttuja,sisustusjuttuja,liikuntajuttuja,kauneusjuttuja tai mitä vaan. Näin jälkeenpäin mietin,että olisihan sitä voinut ihan omalla nimelläänkin alkaa kirjoittelemaan,mutta jotenkin sitä vaan halusi luoda jonkinlaisen muun nimen. Oikealta nimeltäni olen siis Katja ja blogini sai lopulta nimekseen Arki mun askelin. Ajattelin sen sopivan lifestyle-blogille ja siinä tulee aika hyvin esiin se,että tätä arkea askelletaan ihan omin askelin,eikä kukaan muu voi kenenkään puolesta kenenkään elämänpolkuja tallustella eikä elämää elellä. Lisäksi mä liikun kävellen aina paikasta toiseen niin jotenkin tuo askeltaminen tuohon perään vaan sointui aikas hyvin.

Nyt on taas se aika,kun pitänee alkaa suunnistaa petiä kohti. Kuudelta herätyskello huutaa ja uusi työviikko starttaa. Pistetääs tähän loppuun vielä kuva viikonlopulta,kun tunnelmoin kaakaokupposeni kanssa ja mietiskelin blogini ulkoasun uudistamista. Olen jotenkin tykästynyt tuohon Ig coconut cream filtteriin,mutta kai tämä joskus vaihtuu tai ohitse menee tämäkin vaihe muutenvaan. Nyt toivottelen hyvää yötä...Zzz...

Kiitos,kun poikkesit!


Tunnelmointia kaakaomukin kanssa


 

 

 


Kommentit

Suositut tekstit