Hei hei heinäkuu,tervetuloa elokuu...


Viimeinen kesäloma viikko on startannut ja töihin paluu häämöttää.
Kesälomani on ollut tänä kesänä ihan mukava,vaikka tokihan olisin kaivannut vähän enemmän pois näistä tutuista ympäristöistä. Vaikka tuttu ja turvallinen on itselleni ihan hyvä monessa asiassa niin silti mä olen myös sellainen vaihtelun haluinen ihminen ja on asioita, joihin kyllästyn tai jopa ahdistun melko helposti jos ne vaan on yhtä ja samaa.
Mä nautin yleensä maisemanvaihdosta ja koen eräänlaista onnellisuuden tunnetta aina jos pääsen jonnekkin lähiseutua kauemmas tai käymään vaikkapa jossain toisella paikkakunnalla. En oikein tiedä,että mistä se johtunee,mutta näin se vaan menee.
Joskus tulee mietittyä ja haaveiltua,että millaista elämää sitä mahdollisesti elelis jos vaan olis elämän käsikirjoitus mennyt toisin.
Mä varmaan reissailisin kesälomanikin pitkin Suomenmaata jonkun asuntoauton kanssa ja tuskin viikonloppuisinkaan mua paljon kotosalla näkyis,kun seikkailisin kaikissa mielenkintoisissa kohteissa.
Mutta se siitä haaveilusta ja tervetuloa todellisuuteen,tähän tavallisen tylsähköön,enempi ja vähempi kiireiseen arkeen,jossa otetaan ilo irti pienistä kivoista asioista ainakun niitä kohdalle osuu.

Olen tyytyväinen siihen,että loman ajalla olen saanut lähes kaikki tavoitteeni suoritettua!
Sain heivattua talviturkkini. Sain aloitettua jumppailun. Sain siivottua keittiön kaapit,eteisen siivouskaapin ja vaatekaapit. Sain pestyä ikkunatkin viimeviikolla. Vaatekaapeista  kerääntyneet vaateroskasäkit ja samalla muuta roinaa sain hävitettyä viimein eilen tai nyt jo toissapäivänä jäteasemalle,kun eräs auttavainen henkilö autonsa kanssa lähti taas siinä hommassa jeesaamaan. Erittäin iso kiitos hänelle!
Nyt on makkarissa tilaa taas ja itseasiassa enempi,kuin mitä oli ennen,kun sieltä lähti samaan kuormaan myös yksi sänkykin.
Mä tein jo pientä vaihtelua siirtämällä oman sängyn paikkaa ja katsotaan,että mitä mä sinne huoneeseen keksin vähän laitella...Ehkäpä teen siitä aiheesta jossainvaiheessa erillisen postauksen.

Mulla olis vielä parvekkeen siivous listalla,sekä polkupyörän puhdistelua samalla.
Meitin parveke on siis ollut jonkinsortin katastrofi,kun siellä on ollut jotain krääsää odottelemassa,että ne sais hävitettyä sieltä pois ja nyt nekin sitten sieltä viimein sain myös vietyä jäteasemalle. Nyt olis siis tilaisuus sille siivoukselle ja saas nähdä,että mikä päivä sen vielä ottais hommakseen.

Mun tilaamani uus lukuvuosikaleterikin saapui jo käyttöön ja ekat merkinnätkin on saatu jo merkkailtua. Mä olen tykästynyt  Ajaston kalenteriin,kun se on riittävän monipuolinen ja siinä on myös omaan tarpeeseen sopivasti merkkailutilaa. Taitaa olla nyt neljäs kalenteri menossa ja kansien värikin on taas mieluinen.




Nyt siis kuitenkin vielä saan nautiskella viimeisistä lomapäivistä ja kesääkin on vielä jäljellä. Onhan alkanut elokuu vielä loppu kesää ja on povailtu ihan hyviä kelejäkin vielä säärintamalla mikä on ihan kiva juttu.

Mutta nyt nukkumaan,hyvää yötä.



Kommentit

Suositut tekstit